SACRAMENTSPROCESSIE 2026

Zondag 7 juni trok de processie weer door de straten van Nuth richting Zorgcentrum Op den Toren.
Bij Parochiecentrum het Kabuuske was de opstelling van de verschillende groepen: de Kon. Harmonie St. Bavo, de communicantjes, het Gemengd Kerkkoor St. Bavo, misdienaars en acolieten, waarna de “Hemel” aansloot, gedragen door de “jonge boeren” en begeleid door Schutterij St. Martinus Vaesrade.
In de Mariastraat was een rustaltaar.

De H. Mis werd bijgewoond door veel bewoners van het Zorgcentrum. De geestelijk verzorger hiervan heette iedereen welkom en vertelde over de bewoners.
Tijdens de mis (in een winderige omgeving) luisterden de harmonie en het kerkkoor de viering op en brachten aan het einde een gezamenlijk: U zij de glorie.

Na de viering was er koffie en vlaai voor iedereen.

Terug